Pełna obsługa PPK w sBiznes

W łatwy i wygodny sposób można zarządzać PPK. Od zapisania się/wypisania się z PPK, po zmiany dotyczące wysokości wniesionych wpłat i ich rodzaju.

Pracownicze Plany Kapitałowe  (PPK) to dobrowolny, prywatny system długoterminowego oszczędzania, dostępny dla wszystkich osób zatrudnionych. Jest on tworzony nie przez samego pracownika, lecz wspólnie – przy jednoczesnym udziale pracodawców oraz państwa.
PPK zostały opracowane po to, aby: zwiększyć bezpieczeństwo finansowe Polaków, wpłynąć na rozwój gospodarki, przedsiębiorstw i miejsc pracy oraz pomnażać prywatne oszczędności emerytalne pracowników. Obsługa PPK w aplikacji sBiznes jest prosta i bezproblemowa. Intuicyjność programu pozwala w prosty sposób zarządzać finansami pracowników. Program PPK współpracuje z systemem HR. Wybierając system ERP warto zwracać uwagę na wszystkie istotne elementy programu opisane w dziale: Jaki system wybrać?

Wdrożenie, szkolenia oraz prezentacje programu odbywają się zdalnie. Dzięki temu w dogodny sposób możemy dostosować czas do Państwa potrzeb.

pobierz

HELP DESK

Reakcja w kilka minut

Zamów rozszerzenie usługi o HELP DESK. Dzięki temu zyskasz dostęp do pomocy o każdej porze.

Szczegóły
help desk