Program księgowy i do zarządzania finansami
Program dla Biur Rachunkowych – uzupełniaj księgi handlowe i dowody księgowe
Program finansowo-księgowy stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania finansami. Każdy zdefiniowany zapis księgowy można wprowadzać, a następnie przeglądać i sortować według dowolnych kryteriów. Program do pełnej księgowości oferuje również wgląd do wartości zapisów na poszczególnych kontach z opcją przeglądania czy raportowania. Poza podstawowymi raportami finansowymi (Rachunek Zysków i Strat, Bilans) można zdefiniować i utworzyć dowolny raport wg. określonych kryteriów. Funkcjonalność programu umożliwia definiowanie dekretów, które pozwalają na automatyczne tworzenie zapisów księgowych ze wskazanych obszarów.
Program Księgowy – księga przychodów i rozchodów, ryczałty, ewidencje i deklaracje
Program Księga Podatkowa w systemie ma na celu ewidencjonowanie zakupów i sprzedaży VAT, a także dla mniejszych firm prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz obsługę Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. W tym programie możemy także generować deklaracje VAT (VAT-7, VAT-7K, VAT-27, VAT-UE, VAT-EUk) oraz wysyłać w formie elektronicznej z wykorzystaniem podpisów cyfrowych. Dostępna obsługa rozliczania składek ZUS, informuje o naliczeniach związanych z podatkiem dochodowym oraz generuje miesięczne rozliczenie podatku dochodowego. Program do KPiR automatycznie generuje e-deklaracje oraz zapewnia pełną obsługę JPK.
Program do zarządzania finansami w firmie
Moduł do rozliczenia z kasą i bankiem pozwala rejestrować operacje gotówkowe i bezgotówkowe. Program obsługuje operacje gotówkowe (obsługa kasy) jak i bankowe (obsługa wyciągów bankowych), a także oferuje możliwość generowania wszystkich niezbędnych wydruków (KP, KW, Raport Kasowy czy Raport Bankowy). Można zdefiniować i obsługiwać dowolną liczbę kas i banków. Podczas rejestrowania dokumentów płatności możliwe jest ich późniejsze rozliczenie z należnościami lub zobowiązaniami oraz zadekretowanie na kontach księgowych.
Program do rozrachunków
Program do kontroli należności i zobowiązań pozwala na prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, porównanie transakcji, definiowanie wielu planów kont czy tworzenie raportów finansowych.
Prowadzenie dokumentacji elektronicznej dla księgowości – ERP dostosowany do potrzeb księgowości
JPK_V7, e-deklaracje VAT i CIT – w sBiznes można generować deklaracje VAT (VAT-7, VAT-7K, VAT-27, VAT-UE, VAT-EUk) oraz wysyłać w formie elektronicznej z wykorzystaniem podpisów cyfrowych. System automatycznie generuje e-deklaracje oraz zapewnia pełną obsługę JPK z możliwością wczytywania cząstkowych plików i ich grupowania. Wczytane pliki JPK_VAT mogą zasilać ewidencję VAT.
e-sprawozdania do KRS oraz KAS – w module e-Sprawozdania można przygotować, zweryfikować, oraz podpisać sprawozdanie finansowe, a następnie wysłać bezpośrednio do KAS (Krajowa Administracja Skarbowa). Istnieje również możliwość przygotowania pliku *.xml do wysłania poprzez portal e-KRS. e-Sprawozdania w sBiznes są zgodne ze schematami logicznymi opublikowanymi przez Ministerstwo Finansów.