Wsparcie techniczne sBiznes Gastronomia
Innowacyjny system sBiznes GASTRONOMIA zawiera elementy niezbędne do wspomagania pracy w gastronomii. Program jest przejrzysty, intuicyjny i prosty w obsłudze. Zawiera niezbędne elementy, które ułatwiają prowadzenie biznesu.
Program dla gastronomii jest rozwijany i doskonalony w związku ze zmianami prawa oraz postępem technologicznym. Opis najnowszych aktualizacji programu na: Aktualne zmiany. Bieżące zmiany warto również śledzić w aktualnościach sBiznes. Inne moduły powiązane z gastronomią to obrót towarowy. Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi, sugestie oraz spostrzeżenia dotyczące programu przesłane na adres: info@sbiznes.pl. Zachęcamy również do zapisów na Newsletter aby otrzymywać aktualne informacje o programie oraz zmianach przepisów.
TRANSAKCJE
Transakcje otwarte służą do kontroli rozliczeń obiektów zamkniętych takich jak, np. kluby, bary, itp.
Rys. 1 Menu Transakcji i edycja parametrów obsługi transakcji czasowych
Wejście
Opcja „>> Wejście” pozwala na kontrolę transakcji czasowych.
Rys. 2 Okno transakcji Wejścia
W zależności od ustawień parametrów systemowych opcje ‘Wejścia’ można podzielić na dwa podstawowe rodzaje.
Pierwsze z nich przedstawione powyżej obrazuje wejście na obiekt typu ‘Pływalnia’, gdzie po przyłożeniu karty do czytnika klient wybiera taryfę wejściową jak i dodatkowe wyposażenie lub usługę.
Drugi sposób to wybór miejsca (Sala, Stolik) w lokalizacji typu ‘Bar’ czy ‘Restauracja’, dla którego będą generowane transakcje.
Rys. 3 Zmiana parametrów Wejścia transakcji czasowych
Rys. 4 Okno wejścia z wyborem sali
Rys. 5 Okno wejścia z wyborem stolika
Sprzedaż
Rys. 6 Okno sprzedaży asortymentu lub usług
Rys. 7 Okno rozliczenia z wyborem Formy płatności
Lista Transakcji
Rys. 8 Okno z listą Transakcji
W tym oknie jest możliwy wgląd w otwarte jak i zakończone transakcje. Można je segregować dla poszczególnych statusów, użytkowników lub okresów. Istnieje również możliwość wglądu do zakładek „dane dodatkowe” i „pozycje”.
Rys. 9 Zakładka Dane dodatkowe
Zakładka ta informuje o tym, jakie usługi i towary klient dokupił przy wejściu.
Rys. 10 Zakładka Pozycje
Zakładka ta informuje nas o tym, jakie towary klient dokupił w trakcie pobytu na obiekcie.