Wsparcie techniczne sBiznes Gastronomia

Innowacyjny system sBiznes GASTRONOMIA zawiera elementy niezbędne do wspomagania pracy w gastronomii. Program jest przejrzysty, intuicyjny i prosty w obsłudze. Zawiera niezbędne elementy, które ułatwiają prowadzenie biznesu.

Program dla gastronomii jest rozwijany i doskonalony w związku ze zmianami prawa oraz postępem technologicznym. Opis najnowszych aktualizacji programu na: Aktualne zmiany. Bieżące zmiany warto również śledzić w aktualnościach sBiznes. Inne moduły powiązane z gastronomią to obrót towarowy. Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi, sugestie oraz spostrzeżenia dotyczące programu przesłane na adres: info@sbiznes.pl. Zachęcamy również do zapisów na Newsletter aby otrzymywać aktualne informacje o programie oraz zmianach przepisów.

 

TRANSAKCJE

Transakcje otwarte służą do kontroli rozliczeń obiektów zamkniętych takich jak, np. kluby, bary, itp.

Rys. 1 Menu Transakcji i edycja parametrów obsługi transakcji czasowych

 

 

Wejście

Opcja „>> Wejście” pozwala na kontrolę transakcji czasowych.

Rys. 2 Okno transakcji Wejścia

 

W zależności od ustawień parametrów systemowych opcje ‘Wejścia’ można podzielić na dwa podstawowe rodzaje.

Pierwsze z nich przedstawione powyżej obrazuje wejście na obiekt typu ‘Pływalnia’, gdzie po przyłożeniu karty do czytnika klient wybiera taryfę wejściową jak i dodatkowe wyposażenie lub usługę.

Drugi sposób to wybór miejsca (Sala, Stolik) w lokalizacji typu ‘Bar’ czy ‘Restauracja’, dla którego będą generowane transakcje.

Rys. 3 Zmiana parametrów Wejścia transakcji czasowych

 

Rys. 4 Okno wejścia z wyborem sali

 

Rys. 5 Okno wejścia z wyborem stolika

 

 

Sprzedaż

Rys. 6 Okno sprzedaży asortymentu lub usług

 

Rys. 7 Okno rozliczenia z wyborem Formy płatności

 

 

Lista Transakcji

Rys. 8 Okno z listą Transakcji

 

W tym oknie jest możliwy wgląd w otwarte jak i zakończone transakcje. Można je segregować dla poszczególnych statusów, użytkowników lub okresów. Istnieje również możliwość wglądu do zakładek „dane dodatkowe” i „pozycje”.

Rys. 9 Zakładka Dane dodatkowe

 

Zakładka ta informuje o tym, jakie usługi i towary klient dokupił przy wejściu.

Rys. 10 Zakładka Pozycje

 

Zakładka ta informuje nas o tym, jakie towary klient dokupił w trakcie pobytu na obiekcie.

Pełny opis funkcjonalności 📝 dostępny w pliku pdf

Wdrożenie, szkolenia oraz prezentacje programu odbywają się zdalnie. Dzięki temu w dogodny sposób możemy dostosować czas do Państwa potrzeb.

pobierz

HELP DESK

Reakcja w kilka minut

Zamów rozszerzenie usługi o HELP DESK. Dzięki temu zyskasz dostęp do pomocy o każdej porze.

Szczegóły
help desk