Wczytanie licencji sBiznes
Wczytanie licencji jest stosunkowo prostą czynnością. Opis czynności, które należy wykonać został przedstawiony poniżej. W przypadku pytań lub uwag zachęcamy do kontaktu lub na: info@sbiznes.pl. Więcej informacji również na: Pierwsze uruchomienie sBiznes oraz wczytanie licencji oraz na: Opis aktualizacji sBiznes. Zachęcamy również do zapisów na Newsletter aby otrzymywać aktualne informacje o programie oraz zmianach przepisów.
WCZYTANIE LICENCJI sBiznes
Przed przystąpieniem do wykonania aktualizacji (upgrade/update) należy obowiązkowo wykonać kopię bazy danych. Zaleca się by (re)instalacje wykonał przeszkolony konsultant.
Kolejność czynności:
🔹 Pobrać ze strony sBiznes Instalator/Aktualizator „sBiznesTools.exe”, który przeprowadzi automatycznie cały proces instalacji. Po mnuruchomieniu Instalatora/Aktualizatora (z prawami administratora) należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
UWAGA!
Po pobraniu pliku (sBiznesTools.exe) należy zwrócić uwagę na właściwości pobranego pliku, czy np. plik nie jest zablokowany. Wszystkie pliki pobrane z https://sbiznes.pl/ są bezpieczne .
Przy aktualizacji wszystkie pobrane pliki (*.exe, *.dll) zostaną „nadpisane” w katalogu gdzie znajduje się program główny sBiznes. Należy obowiązkowo sprawdzić czy wszystkie pliki zostały podmienione. Należy zwrócić szczególną uwagę na datę pobranych plików.
🔹 Po uruchomieniu programu sBiznes należy wczytać plik licencyjny sBiznes (LicencjaXXX.prm) w: Administracja / Parametry systemu / mnLicencja jeżeli PDA wygasło lub nastąpiła zmiana licencji.
mnGdzie XXX – nazwa podmiotu (firmy). Przykład: LicencjaRMF.prm
Rys. 1 Wczytanie pliku licencyjnego
Dane (Nazwa i NIP) zapisane w zakładce „Firma” – „Parametry systemu” muszą być takie same jak w licencji.
Aby wystąpiła pełna zgodność warto przekopiować te dane.
Powyższe nie dotyczy aktualizacji (PDA). W tym przypadku należy tylko wczytać plik licencji (*.prm)
DODATKOWE UWAGI:
Program po pierwszej instalacji działa w wersji DEMO. Zamiana wersji DEMO na wersję użytkownika nastąpi dopiero po wczytaniu pliku z kluczem licencyjnym. Wszystkie wprowadzone dane zostaną zachowane.
Przed rozpoczęciem pracy z sBiznes należy ustawić parametry systemu dostosowując je do własnych potrzeb, np.: miejsce zapisywania archiwum, plików, skróty klawiszowe, użytkownicy, hasła, itp.
Szczególną uwagę należy zwrócić na ustawienia parametrów zakupionych modułów.
Wszelkie uwagi i spostrzeżenia proszę zgłaszać w formie pisemnej na adres: info@sbiznes.pl, do sprzedawcy lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za system informatyczny w firmie.
Należy zawsze uaktualniać program do wersji najnowszej. Informacja o aktualnej wersji na: Wsparcie
W przypadku chęci skorzystania z opcji pomocy przy uruchomieniu i wdrożeniu programu warto skorzystać z pakietów Help Desk.
Można dołączyć do nas na LinkedIn / Facebooku i tym samym uzyskać dostęp do informacji na temat aktualizacji, nowych funkcji oraz możliwości programu.
W przypadku uwag lub pytań prosimy o kontakt na info@sbiznes.pl lub gsm: 509 967 124
Tutoriale oraz opisy dostępne są na naszym kanale YouTube.
Zachęcamy do zapisów na Newsletter. Zgłoszenie należy wysłać na info@sbiznes.pl.