Aktualizacja sBiznes. Wczytanie licencji.

Przed przystąpieniem do wykonania aktualizacji (upgrade/update) należy obowiązkowo
wykonać kopię bazy danych. Zaleca się by (re)instalacje wykonał przeszkolony konsultant.

Kolejność czynności:

  1.  Pobrać ze strony sBiznes Instalator/Aktualizator „sBiznesTools.exe”, który przeprowadzi automatycznie cały proces instalacji.
    Po uruchomieniu Instalatora/Aktualizatora (z prawami administratora)  należy postępować zgodnie
    z poniższymi  wskazówkami. 

Uwaga:
– Po pobraniu pliku (sBiznesTools.exe) należy zwrócić uwagę na właściwości pobranego pliku, czy np. plik nie jest zablokowany. Wszystkie pliki pobrane z
https://sbiznes.pl/  są sprawdzone i bezpieczne.
– Przy aktualizacji wszystkie pobrane pliki (*.exe, *.dll)  zostaną „nadpisane” w katalogu gdzie znajduje się program główny sBiznes. Należy obowiązkowo sprawdzić czy wszystkie pliki zostały podmienione.
Należy zwrócić szczególną uwagę na datę pobranych plików.   

2. Po uruchomieniu programu sBiznes należy wczytać plik licencyjny sBiznes (LicencjaXXX.prm)
w: Administracja / Parametry systemu / Licencja  jeżeli PDA wygasło lub nastąpiła zmiana licencji.
Gdzie XXX – nazwa podmiotu (firmy). Przykład: LicencjaRMF.prm

Dane (Nazwa i NIP) zapisane w zakładce „Firma” – „Parametry systemu” muszą być takie same jak w licencji.
Aby wystąpiła pełna zgodność warto przekopiować te dane.

Powyższe nie dotyczy aktualizacji (PDA). W tym przypadku należy tylko wczytać plik licencji (*.prm)

 

Uwaga:  Program po pierwszej instalacji działa w wersji DEMO. Zamiana wersji DEMO na wersję użytkownika nastąpi dopiero  po wczytaniu pliku z kluczem licencyjnym. Wszystkie wprowadzone dane zostaną zachowane.

Dodatkowe uwagi:

Przed rozpoczęciem pracy z sBiznes należy ustawić parametry systemu dostosowując je do własnych potrzeb, np.: miejsce zapisywania archiwum, plików, skróty klawiszowe, użytkownicy, hasła, itp.

Szczególną uwagę należy zwrócić na ustawienia parametrów zakupionych modułów.

Wszelkie uwagi i spostrzeżenia proszę zgłaszać w formie pisemnej na adres: info@sbiznes.pl, do sprzedawcy lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za system informatyczny w firmie.

Należy zawsze uaktualniać program do najnowszej wersji. Informacja o aktualnej wersji na:  Wersja

W przypadku chęci skorzystania z opcji pomocy przy uruchomieniu i wdrożeniu programu warto skorzystać
z pakietów Help Desk.

Można dołączyć do nas na LinkedIn / Facebooku i tym samym uzyskać dostęp do informacji na temat aktualizacji, nowych funkcji oraz możliwości programu. 

W przypadku uwag lub pytań prosimy o kontakt na info@sbiznes.pl lub gsm: 509 967 124

Tutoriale oraz opisy dostępne są na naszym kanale YouTube.

 

Zachęcamy do zapisów na Newsletter. Zgłoszenie należy wysłać na info@sbiznes.pl

Wdrożenie, szkolenia oraz prezentacje programu odbywają się zdalnie. Dzięki temu w dogodny sposób możemy dostosować czas do Państwa potrzeb.

pobierz

HELP DESK

Reakcja w kilka minut

Zamów rozszerzenie usługi o HELP DESK. Dzięki temu zyskasz dostęp do pomocy o każdej porze.

Szczegóły
help desk