Usługi – jak systemy ERP zwiększają jakość usług?

 

Usługi

Jakość usług przekłada się również na jakość produktów. To właśnie jakość produktu pomaga firmie zdobyć klientów. Produkt o konkurencyjnej cenie z pewnością odniesie sukces na rynku. Każda firma, która realizuje usługi powinna korzystać z niezawodnego #niezawodność i sprawdzonego systemu ERP dla usług.

Oprogramowanie ERP dla małych i średnich firm to narzędzie programowe, które pomoże Ci bez trudu zarządzać różnymi operacjami. Łatwość zarządzania wraz z dokładnością i szybkością to najważniejsze cechy narzędzi ERP. sBiznes jest zaprojektowany w sposób, który zagwarantuje jakość usług i produktów. Moduły w systemie ERP mają wiele do zaoferowania. Pomagają w przetwarzaniu zleceń sprzedaży, zarządzaniu relacjami z klientami, fizycznej dystrybucji towarów, fakturowaniu i rozliczaniu.

 

Upgrade i update

Technologia rozwija się bardzo szybko, dotyczy to również systemów ERP. Mając stare, przestarzałe rozwiązanie, tracimy funkcjonalność, spada nasza wydajność i nie rozwijamy się. Aktualizacja pozwoli na dalszy rozwój firmy, zwiększenie szybkości pracy poprzez nowe funkcje w systemie, łatwe wprowadzanie specyficznych modyfikacji i poprawek przez dostawcę rozwiązania ERP oraz utrzymanie stałych kosztów obsługi na stosunkowo niskim poziomie.

Główna różnica między update a upgrade polega na tym, że update to uaktualnianie i utrzymywanie oprogramowania zgodnie z aktualną wersją specyfikacji, często w celu rozwiązania błędów lub problemów, natomiast upgrade zwykle zawiera poważne ulepszenia do wyższego standardu przez dodanie nowych funkcji lub zmiany ich.

Przed wykonaniem aktualizacji wersji należy wykonać obowiązkowo kopię bezpieczeństwa #kopia danych wszystkich plików programu oraz bazy danych, #baza danych tak aby w przypadku konieczności można było powrócić do stanu sprzed uruchomienia.

 

UI

Interfejs użytkownika (UI) to przestrzeń, w której zachodzą interakcje między użytkownikiem a oprogramowaniem. Celem tej interakcji jest umożliwienie efektywnej obsługi i zarządzania systemem przez człowieka, podczas gdy system jednocześnie przekazuje informacje, które wspomagają proces podejmowania decyzji przez użytkownika.

Zazwyczaj jest to konkretny ekran, część aplikacji lub programu, w której użytkownik może wchodzić w interakcje z systemem, np. wprowadzać dane itp. W oprogramowaniu ERP ważne jest, aby ekrany te były „przyjazne” dla użytkownika, tzn. aby nawigacja po nich była intuicyjna #intuicyjność i łatwa do zrozumienia. Wszystkie te cechy posiada system ERP sBiznes.