Nowoczesny system ERP
Nowoczesność
Każdy system klasy ERP ma określony tryb życia. System, który został zaprojektowany i wykonany z użyciem nowoczesnych narzędzi będzie bardziej wydajnym i niezawodnym niż ten zaprojektowany i wykonany kilkanaście lub kilkadziesiąt lat temu. Dotyczy to w równej mierze programu finansowo-księgowego, programu dla gastronomii jak i programu dla usług logistycznych. System ERP sBiznes jest nowoczesny i szybki dzięki wydajnej, bezpiecznej i niezawodnej bazie danych #baza danych Microsoft SQL oraz zastosowaniu najnowszych technologii .NET.
Oprócz aspektu platformy obliczeniowej, nowoczesny system ERP sBiznes posiada łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs użytkownika, tak aby dostęp do niego był równie łatwy za pośrednictwem telefonu komórkowego lub tabletu, jak i za pośrednictwem komputera. Nowoczesny system sBiznes również oferuje znacznie wyższy poziom automatyzacji niż było to możliwe w przeszłości.
Niezawodność
Niezawodność oprogramowania można zdefiniować jako prawdopodobieństwo bezawaryjnej pracy systemu ERP w określonym środowisku przez określony czas. Niezawodność ERP jest także ważnym czynnikiem wpływającym na niezawodność działania firmy. Każdy system klasy ERP musi być niezawodny. System sBiznes dzięki fachowemu wsparciu, pomocy zdalnej oraz sieci partnerów w całym kraju zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo. #bezpieczeństwo
Należności i zobowiązania
ERP dla małych i średnich firm sBiznes zapewnia również rozliczenia z kontrahentami. Umożliwia kontrolę stanu naszych finansów, #finanse należności i zobowiązań. Funkcja ta umożliwia prowadzenie rozliczeń kasowych. Za ich pomocą można rozliczyć płatności związane z fakturami nierozliczonymi, co ułatwia proces pobierania należności. Utworzenie przyjęcia zapłaty (alternatywnie płatności lub depozytu) powoduje aktualizację zapisów w Księdze Głównej.
W tym miejscu można kontrolować i rozliczać finanse. W prosty sposób można sortować oraz dokonywać płatności lub odznaczać wpływy na konto bankowe i kasowe. Rozliczeń można dokonywać w powiązaniu z dokumentami kasowymi i bankowymi lub bez powiązań. Poprzez zaznaczenie odpowiednich checkbox’ów można odfiltrować tylko wybrane dokumenty, np. nasze Należności lub Zobowiązania. Można również wybrać kontrahenta dla którego mają być wykonywane rozliczenia. Wykorzystując prostą metodę „Kopiuj” Ctrl-Shift-C „wklej” Ctrl – V można realizować przelewy poprzez Internet – kopiować niezbędne dane. Dokumenty oznaczone znacznikiem „x” to dokumenty robocze, które można rozliczać po zatwierdzeniu.
W łatwy sposób można rozliczyć każdą należność i każde zobowiązanie. Rozliczenia kontrahentów #kontrahenci to obszar, w którym można dodawać rozliczenia z danymi kontrahentami, przeglądać poprzednie rozliczenia, sprawdzać stan należności i zobowiązań. Wybierając odpowiednie opcje można śledzić i kontrolować stan należności i zobowiązań. Możliwość zmiany daty płatności zarówno dla należności jak i zobowiązań. Szczególnie przydatne, gdy np. dostawca potwierdzi przesunięcie terminu zapłaty.