ERP dla wypożyczalni sprzętu
ERP dla wypożyczalni sprzętu budowlanego
Condensa, firma która znalazła swoją niszę na rynku usług budowlanych w segmencie usuwania wilgoci oraz skutków zalania budynków. Założona w 2010 roku w ciągu kilku lat firma objęła swoim zasięgiem niemal cały kraj. Wraz z rozwojem firma zauważyła nową potrzebę na rynku. Na tej podstawie powstała nowa usługa – wypożyczalnia sprzętu, a wraz z nią potrzeba wdrożenia oprogramowania do zarządzania firmą, które usprawni pracę. Z pomocą przyszliśmy my. Jako producent oprogramowania ERP postawiliśmy na rozwój funkcjonalności i dobudowanie programu do obsługi wypożyczalni. Kluczowym problemem było znalezienie wygodnego i kompleksowego systemu ERP umożliwiającego organizację i prowadzenie ewidencji wynajmu urządzeń. Poszukiwania zawodziły ze względu na brak pełnego dostosowania innych programów do naszych wymagań.
Firma Condensa już od kilku lat korzystała z modułów ERP sBiznes: Personel, Obrót Towarowy (zamówienia, zakupy, magazyny, sprzedaż), Księga Handlowa, Majątek Trwały, Obsługa JPK. Dotychczasowa współpraca przebiegała bardzo dobrze, a partner cieszył się naszym zaufaniem i szacunkiem. Zapytaliśmy więc czy jest możliwość przygotowania nowego segmentu, dedykowanego nowym potrzebom. Odpowiedź była twierdząca. Po przedyskutowaniu funkcjonalności, nowy moduł został stworzony i zaimplementowany w ciągu niespełna 2 miesięcy.
Jakub Berliński, właściciel Condensa Berliński Spółka Komandytowa
![](https://sbiznes.pl/wp-content/uploads/2021/07/condensa2.jpg)
![](https://sbiznes.pl/wp-content/uploads/2021/07/condensa1-1.png)
Nowoczesne i wygodne rozwiązania sBiznes, dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy Condensa Berliński Spółka Komandytowa
Budując sBiznes kierowaliśmy się chęcią zaprezentowania oprogramowania ERP o budowie modułowej, opracowanego tak, aby skutecznie odpowiadać na indywidualne potrzeby użytkowników bez konieczności płacenia za niepotrzebne funkcjonalności. Do opinii i pytań użytkowników naszego produktu ERP podchodzimy w sposób uważny. To rynek, a więc potrzeby klientów, powinny wskazywać rozwój użyteczności systemu. Chcieliśmy zbudować jedno narzędzie jako alternatywę dla dotychczasowej konieczności korzystania z kilku. Kompleksowość zastosowania, prostota obsługi oraz “samowystarczalność” naszego oprogramowania była naszym celem od samego początku jego tworzenia. Tym bardziej do zapytania Pana Jakuba podeszliśmy z pełnym zaangażowaniem i entuzjazmem.
Krzysztof Orzechowicz – Prezes sBiznes
Dla twórców programu klasy ERP temat każdej rozbudowy wiąże się z problemami dotyczącymi funkcjonalności. W tym przypadku to sam klient przesłał potrzebne funkcjonalności. Nowy moduł “Wypożyczalnia” powstał z rozbudowy już istniejącego modułu “Majątek Trwały”. Do tych tzw. oczywistych funkcjonalności: wypożyczenia, sprzęt, rozliczenia, termin zwrotu, kwota wypożyczenia, obsługa kaucji, obsługa kalendarza dodaliśmy również protokoły uszkodzeń oraz inne użyteczne raporty i zestawienia wg potrzeb klienta. Nasz program ERP śmiało można zastosować w branżach pokrewnych, jak: firmach logistycznych, budowlanych, usługowych, sklepach czy przemyśle produkcyjnym.
Krzysztof Pelczar – Główny Inżynier Projektowania Systemów ERP
Po wdrożeniu sBiznes zespół wdrożeniowy oferuje pomoc w szkoleniu. Każde zgłaszane pytanie znajdowało odpowiedź w bardzo krótkim czasie. Łatwość kontaktu i szybkość reakcji zasługuje szczególnie na podkreślenie. Samo oprogramowanie jest bardzo intuicyjne i przyjemne w obsłudze. Moduły działają niezależnie od siebie, ale są w pełni zintegrowane co znacznie ułatwia pracę i pomaga zaoszczędzić cenny czas. Obecnie pracujemy na siedmiu głównych modułach tego systemu ERP, co w pełni zaspokaja nasze potrzeby jeśli chodzi o oprogramowanie dla firmy i zakres ten jest rekomendacją samą w sobie. sBiznes cenię za indywidualne podejście do klienta oraz pełne zaangażowanie w rozwój wraz ze zmianą zapotrzebowania.
Jakub Berliński, właściciel Condensa Berliński Spółka Komandytowa
![](https://sbiznes.pl/wp-content/uploads/2021/07/condensa-scaled-1.jpg)