Reinstalacja / Uaktualnienie (Upgrade) wersji sBiznes
Uwaga: Przed przystąpieniem do uaktualnienia (reinstalacji) należy wykonać kopie bezpieczeństwa plików oraz baz danych. Za prawidłowe zabezpieczenia wszystkich plików i danych odpowiada użytkownik.
Definicje:
Numeracja wersji sBiznes: wersja nr X.Y.Z.AA Przykład: wersja: 1.7.2.30.
Upgrade – zmiana pierwszych trzech segmentów (X.Y.Z) np. upgrade z wersji 1.7.2 na 1.7.3.
Update – zmiana nr ostatniego segmentu (AA)
Procedura wykonania uaktualnienia wersji programu sBiznes
Uwaga: Przed wykonaniem aktualizacji należy się upewnić, że licencja posiada prawo do Aktualizacji (PDA)
Administracja – Parametry systemu – Licencja – Data abonamentu (PDA)
- Należy uruchomić plik: aktualizator (sBiznesTools.exe w katalogu aplikacji sBiznes.exe)
- Program sam pobierze odpowiednie dane i wypełni pola (Serwer, User SQL, Hasło, Baza). Warunkiem automatycznego wypełnienia pól jest uruchomienie programu exe w tym samym miejscu (katalogu), w którym znajduje się plik config.prm oraz plik sBiznes.exe.
Rys. 1 Przykładowy widok okien po uruchomieniu aktualizatora (sBiznesTools.exe)
3. Po aktualizacji proszę uruchomić program sBiznes i zweryfikować prawa użytkowników.
4. Należy zapoznać się ze zmianami opisanymi w pliku: opis_zmian zamieszczony na www.sbiznes.pl
5. W przypadku pojawienia się komunikatów o błędach należy plik: log.log przesłać: na adres: info@sbiznes.pl z dokładnym opisem w jakich okolicznościach wystąpił błąd.
6. Wszelkie uwagi i spostrzeżenia proszę zgłaszać w formie pisemnej na adres: info@sbiznes.pl lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za system informatyczny w firmie.
7. Aktualizacja może być wykonana jeżeli użytkownik posiada prawa do aktualizacji.
W przypadku braku prawa do aktualizacji prosimy o kontakt na info@sbiznes.pl
8. W związku z rozwojem produktu oraz zmianami przepisów warto aktualizować program