Wsparcie

skuteczne i szybkie wsparcie to nasz priorytet

Najnowszy upgrade sBiznes (1.7.5.10) zawiera:

data publikacji nowej wersji: 08.10.2021

  • Dodano możliwość generowania Deklaracji ZUS tylko dla pozycji: wszystkie, zerowe, nie zerowe,
  • Zmieniona formatka indeksów wraz z możliwością dodawania obrazów w zakładce dodatkowe dane,
  • Dodano możliwość wprowadzenia przerywanego czasu pracy,
  • Nowe pola w Administracja - Użytkownicy,
  • Dodano nowe raporty oraz wydruki systemowe w obszarach: Personel, RCPIMP, dokumenty sprzedaży i zakupów, udziały oraz inne,
  • Udostępniono możliwość zbiorczej zmiany atrybutów rejestrów w Ewidencji Sprzedaży,
  • Inne drobne zmiany ulepszające i poprawiające funkcjonalność programu sBiznes.

Aby automatycznie wykonać aktualizację sBiznes, należy pobrać plik aktualizatora (sBiznesTools.exe) z powyższego linku. Następnie należy wkopiować ten plik do katalogu z programem sBiznes i uruchomić. W kolejnych krokach kreator przeprowadzi użytkownika przez cały proces aktualizacji. Wszystkie pliki są bezpieczne. Zostały sprawdzone programem antywirusowym F-Secure.

BAZA WIEDZY - PREZENTACJE - POMOC ZDALNA

Wdrożenie, szkolenia oraz prezentacje programu odbywają się zdalnie. Dzięki temu w dogodny sposób możemy dostosować swój czas do Państwa potrzeb.

pobierz

HELP DESK

Reakcja w kilka minut

Zamów rozszerzenie usługi o HELP DESK. Dzięki temu zyskasz dostęp do pomocy o każdej porze.

Szczegóły
help desk