Wsparcie

skuteczne i szybkie wsparcie to nasz priorytet

Najnowszy upgrade sBiznes 1.7.6.10 zawiera:

29-12-2021 r.

  • W wersji 1.7.6.10 m.in.:
  • 1. Na liście pracowników została dodana nowa zakładka: „Parametry podatkowe”,
  • 2. Zostały dodane nowe parametry podatkowe na rok 2022 r. (Nowy Ład),
  • 3. Dodano nowy rodzaj listy wypłat "Odsetki od pożyczki",
  • 4. Nowy parametr - Rozbicie na konta kosztowe procentowo lub wartościowo,
  • 5. Dodano możliwość wyboru typu generowanego pliku PPK (.xml lub .xlsx),
  • 6. Wprowadzono możliwość modyfikacji cech partii (cecha i data),
  • 7. Dodano nowe oznaczenia procedur dla JPK-VAT - "WSTO_EE" oraz "IED",
  • 8. Dodano nowe raporty oraz wydruki systemowe w obszarach: Personel, Majątek, Magazyny oraz inne obszary sBiznes,
  • 9. Inne drobne zmiany ulepszające i poprawiające funkcjonalność programu

Aby automatycznie wykonać aktualizację sBiznes, należy pobrać plik aktualizatora (sBiznesTools.exe) z powyższego linku. Następnie należy wkopiować ten plik do katalogu z programem sBiznes i uruchomić. W kolejnych krokach kreator przeprowadzi użytkownika przez cały proces aktualizacji. Wszystkie pliki są bezpieczne. Zostały sprawdzone programem antywirusowym F-Secure.

BAZA WIEDZY - PREZENTACJE - POMOC ZDALNA

Wdrożenie, szkolenia oraz prezentacje programu odbywają się zdalnie. Dzięki temu w dogodny sposób możemy dostosować swój czas do Państwa potrzeb.

pobierz

HELP DESK

Reakcja w kilka minut

Zamów rozszerzenie usługi o HELP DESK. Dzięki temu zyskasz dostęp do pomocy o każdej porze.

Szczegóły
help desk